Το "μυστικό" της επιτυχημένης συμμετοχής σε έκθεση PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Διαχειριστής site   
Τετάρτη, 29 Απρίλιος 2015 17:32

Τα «μυστικά» της επιτυχημένης συνταγής μιας επιτυχούς παρουσίας ενός επιχειρηματία σε μια έκθεση, ανέφερε αναλυτικά στο κοινό που βρέθηκε στο ξενοδοχείο «Παντελίδης» στην Πτολεμαϊδα, ο Σύμβουλος Επιχειρήσεων Δρ. Γιάννης Κριτσωτάκης. Ο κ. Κριτσωτάκης ανέπτυξε την εισήγησή του με τίτλο «Εγώ ο πελάτης» με την οποία ανέλυσε την ψυχολογία του καταναλωτή σε διοργανώσεις όπως οι εκθέσεις αλλά και του επιχειρηματία και του στόχου που πρέπει να έχει.

«Αν δεν είσαι παρών σε μια έκθεση, τροφοδοτείς τον ανταγωνιστή σου. Υπάρχει μια στείρα αντίληψη γύρω από τις εκθέσεις η οποία λέει πως πηγαίνει κάποιος σε μια έκθεση για να πουλήσει. Σε μια έκθεση λοιπόν απώτερος στόχος είναι η πώληση. Ο πρώτος στόχος είναι κατασκοπεύσω και να με κατασκοπεύσουν και να αφουγκραστούμε τους πελάτες και να μάθουμε τι γνώμη έχουν για την επιχείρησή μας» τόνισε, μεταξύ άλλων, στην εισήγησή του ο κ. Κριτσωτάκης.

 

 

 

Η εκδήλωση έγινε στο πλαίσιο της διοργάνωσης της 7ης Γενικής Έκθεσης Δυτικής Μακεδονίας «EgnatiaExpo 2015” η οποία θα πραγματοποιηθεί στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου «Παντελίδης» από τις 10 έως τις 15 Ιουνίου.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 05 Μάιος 2015 11:52
 

Σχετικά άρθρα